Berita

RINDU ANAK - ANAK DI ISTANA : CIK PUAN AZRINAZ MAZHAR HAKIM

loading...


CIK PUAN AZRINAZ MAZHAR HAKIM MERINDUI ANAKANDANYA DI ISTANA



Dunia tahu, Azrinaz menyimpan rindu yang bukan kepalang kepada dua permata hatinya

Artikel Asal: Majalah InTrend
Suaranya commanding namun lembut, sajak sama personalitinya. Jika dahulu segan sama Azrinaz, kini apa yang boleh dirangkum mengenai wanita ini adalah dia teguh, cekal, berani dan berwibawa. Tiada rasa meninggi diri mahupun elitist, she is just like every other person out there yang cuma mahu mencari perkara yang bisa bikin dirinya bebas dan tersenyum, yes Azrinaz Mazhar Hakim is finding her happiness, one day at a time!

Yang pasti, kerinduan seorang ibu terhadap anaknya telah lama terpendam. Ternyata apa yang dialami Cik Puan Azrinaz ini boleh dirasai oleh mana-mana manusia yang bergelar ibu. Cik Puan Azrinaz dilihat melepaskan rindu kepada dua anakandanya menerusi beberapa muat naik foto di media sosial.



Tidak rindu dunia penyiaran televisyen?
Ada masanya rindu itu datang menjengah, tapi naluri Naz lebih kepada laporan lebih serius yakni sebagai wartawan. Kala masih aktif bersiaran, my strength was in broadcast journalism terutamanya kala beri laporan lintas lansung dari lokasi. Naz belajar untuk sentiasa fokus dan sharp kala beri laporan. Sangat berbeza sama tugasan di studio yang berteraskan bacaan skrip.


©2016 Astro Digital Publications Sdn Bhd (379611-V) | Hak Cipta Terpelihara.
loading...

About Unknown

Powered by Blogger.